Αντιμέτωπη με ακόμη μεγαλύτερη πτώση της παραγωγής της, λόγω της αυξανόμενης συρρίκνωσης της κυκλοφορίας των έντυπων μέσων μαζικής ενημέρωσης και των διαφημιστικών εντύπων, είναι εφέτος η ελληνική βιομηχανία εκτυπώσεων και προεγγεγραμμένων μέσων, μετά τη μείωση της παραγωγής της το 2011, για πέμπτο συνεχόμενο έτος, κατά 24,6%, έναντι πτώσης 14,1% το 2010, 11,3% το 2009, 4,9% το 2008 και 3,7% το 2007.Η πτώση του όγκου της παραγωγής της, το πρώτο επτάμηνο του 2012, ανήλθε σε 26,6%, έναντι 6,7% του συνόλου της βιομηχανικής παραγωγής.